Атестація

Досвід роботи

Євтушенко Сергій Олександрович

Посада: Вчитель трудового навчання
Місце роботи: Селидівська загальноосвітня школа I-III ступенів №2 Селидівської міської ради Донецької області
Освіта: Донецький національний технічний університет 2008р. Спеціальність: Організація та регулювання дорожнього руху. Кваліфікація: Інженер з транспорту.
Педагогічний стаж: 13 років
Кваліфікаціна категорія: Спеціаліст I кваліфікаційної категорії
Проблема над якою працюю: Формування ключових компетентностей учнів у процесі викладання автосправи.

  Сучасний (компетентнісний) підхід до організації освітнього процесу з автосправи неповною мірою задовольняють традиційні форми й методи навчання. Для реалізації головної мети спеціалізації «Автосправа», тобто формування проєктно-технологічної компетентності старшокласників, доцільним вбачається широке використання методу проєктів, зокрема у процесі використання комп’ютерної техніки, інформаційних і мережевих ресурсів під час вивчення старшокласниками усіх розділів (навчальних предметів) за спеціалізацією «Автосправа».

 Інформація про результативність фахової діяльності

у період  2019-2021рр

Євтушенка Сергія Олександровича

/ПІБ учителя/

викладача трудового навчання, І кваліфікаційної категорії, Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
/посада; кваліфікаційна категорія, педагогічне звання, що має; навчальний заклад/

який атестується атестаційною комісією

відділу освіти міської ради

відділу (управління) освіти

на  підтвердження

/встановлення, присвоєння , підтвердження

І кваліфікаційної категорії

кваліфікаційної категорії (педагогічного звання)/

 Результативність фахової діяльності

педагогічного працівника в міжатестаційний період

  

1.      Досягнення в міжатестаційний період

 

Визначення результатів фахової діяльності педагогічного працівника передбачає врахування, по-перше, рівня навченості учнів, і, по-друге, результатів особистої участі педагога в фахових конкурсах різного рівня.

 Навчальні досягнення учнів у міжатестаційний період роботи педагога відображені в таблиці 1.1.

Таблиця 1.1

Навчальні досягнення учнів

 

 

Навчальні досягнення учнів

2019-2020рр

2020-2021рр

_____-_____рр

_____-_____рр

_____-_____рр

1

Результати моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів (% якості)

 

98

 

97

 

 

 

2

Результати зовнішнього незалежного оцінювання та річного оцінювання

(оцінка за окремою методикою)

х

х

х

 

 

 

 

  

2.  Визначення результативності методичної роботи педагогічного працівника

Методичну та дослідно-експериментальну діяльність педагога необхідно розглядати як форму педагогічної творчості, з одного боку, і як умову позитивного розвитку шкільної навчально-виховної системи – з іншого. Чинним Положенням про атестацію передбачено врахування методичної компетентності для визначення відповідності кваліфікаційній категорії вчителя. Педагогічні звання присвоюються педпрацівникам, які мають відповідні результати методичної діяльності.

Атестаційні матеріали, що свідчать про рівень методичної компетентності педагогічного працівника та його участь у поширенні прогресивного педагогічного досвіду, включені до таблиць 2.1 і 2.2 .

 Таблиця 2.2

Участь працівника в розповсюдженні прогресивного педагогічного досвіду

Форми

Вид досвіду

(визнаний

або власний)

Рік

Назва (тема)

Шкільний

рівень

Районний (міський)

рівень

Обласний рівень

Всеукраїнський  (міжнародний) рівень

 

 

1

 

Експериментальний дослідницький майданчик

 

 

 

 

 

 

 

Авторські курси в системі неперервної освіти

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічна майстерня,  майстер-клас

 

 

 

 

 

 

 

 

Творча група

 

 

 

 

 

 

 

Школа молодого вчителя, наставництво

 

 

 

 

 

 

 

Семінари, круглі столи тощо

 

 

 

 

 

 

 

Інші форми співпраці з методичними службами та педагогічним загалом

Виступ на педраді

2021

Проблема професійного самовизначення молоді

Х

 

 

 

2

Участь у роботі журі фахових (творчих) конкурсів, рецензування та експертиза науково-методичних матеріалів

 

 

 

 

 

 

 

3

Реалізація соціально-педагогічних проектів, програм

 

 

 

 

 

 

 

4

Інші види роботи

Засідання циклової комісії природничо-математичних і естетично-оздоровчих дисциплін

2020

 

х

 

 

 


3. 
Визначення рівня професіоналізму педагогічного працівника

Оцінка рівня професіоналізму педагогічного працівника передбачає  проведення тестувань, фахових іспитів тощо. Крім того, підводяться підсумки самоосвіти й підвищення кваліфікації працівника в міжатестаційний період. Доцільним виглядає найактивніше впровадження кредитно-модульної системи фахової перепідготовки у світлі необхідності забезпечення й супроводження неперервної освіти вчителів.

Таблиця 3

Рівень професіоналізму

Параметри вимірювання

Базовий

рівень

Достатній рівень

Ґрунтовна компетентність

Високий рівень, ініціатива, творчість

1

Результати тестування з визначення фахової компетентності

 

 

Х

 

2

Результативність підвищення кваліфікації (за кредитно-модульною системою)

 

 

 

Х

3

Результати самоосвіти в міжатестаційний період (за результатами тестування, співбесіди)

 

 

 

Х

4.Визначення моральних якостей  та соціально-психологічної готовності педагогічного працівника

Оцінити моральні якості педагогічного працівника в кількісному вигляді, звичайно, дуже важко. Саме тому таблиця в цьому розділі відсутня.

Натомість важливо залучити до вивчення даного аспекту особистості працівника, що атестується, практичного психолога закладу освіти, який на підставі існуючих методик проводить відповідне соціально-психологічне дослідження й надає кваліфіковану характеристику особистості працівника і його діяльності.

(Результати досліджень не підлягають розголосу і повинні слугувати підставою для самокорекції та самовдосконалення, в першу чергу, самому працівникові).

5. Урахування додаткової освіти під час атестації педагогічного працівника

У разі потреби атестаційна комісія може розглядати додаткові параметри щодо кваліфікаційного рівня працівника (таблиця 5) і враховувати їх під час прийняття рішення.

Таблиця 5

Додаткова освіта

Напрямок діяльності

Відмітка

1

Проходження курсів спеціалізації з інших предметів

 

2

Наявність другої вищої педагогічної освіти

 

3

Навчання в аспірантурі

 

4

Наявність наукового ступеню, вченого звання

 

 

Онлайн освіта – студія онлайн-освіти «EdEra»

01.11.2020 онлайн-курс: Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників шкіл, 50 годин, сертифікат

 


Немає коментарів:

Дописати коментар